Sol bad och glass
God morgon, här hemma vaknade Caspian lite innan åtta och jag har hunnit städa undan sedan igår och busa med Caspian, nu leker han för sig själv medan jag slöar i soffan och Emil ligger och sover. 

Gårdagen blev så bra, ångar att jag inte gått till den poolen tidigare, helt perfekt där när man har en liten bebis! 
Vi kom dit när dom öppnade klockan 10, reste upp tältet och bytte om och sedan var vi i och badade ganska länge, Caspian verkligen älskade det, vi övade på att dyka, gjorde mormors lilla kråka och övade på att simma tillbaka till kanten. Efter det sov han gott i sin vagn i nästan 1 och en halv timma så då låg jag i solen och gassade. 
När han vaknade blev det lite lunch för Caspian och sedan badade vi igen, jag låg i solen en hel del med kroppen och så hade jag huvudet och armarna i skuggan hos Caspian för att kunna underhålla och busa med honom. 
Medan han sov sin andra vila började jag lyssna på Markoolios sommar prat, längtar tills när jag får tid över till att lyssna klart! 
Vid klockan 16.30 mötte vi upp Emil som kom hem från jobbet och jag insåg att jag fått en hel del färg, 

Vi tog en promenad till Hemköp för att köpa lite gott inför kvällen och vid 18 kom två kompisar med god mat och så åt vi, pratade och kollade på Harry Potter. 

Idag blir det att åka och bada någonstans, vart vet vi inte än och sedan skall jag vara hos Jenny vid 18. 

Kram 

(null)
Caspian är redo för poolen! 

(null)
Sötis!