11 juli
God morgon! 

Här hemma startade dagen klockan 6, jag kunde inte somna om och sedan vaknade Caspian vid 07. Det är väl det dumma med att Emil jobbar, för även om att Caspian sover till sju så vaknar jag när Emil går upp och har jätte svårt att somna om. 

I alla fall, Caspian ligger och skall sova sin första vila, vi båda har ätit frukost och lekt. Jag har möblerat ute på balkongen och jag tror det blir bra, blir rätt trångt men det skall nog funka ändå, får se vad Emil tycker när han kommer hem.
När han sovit klart skall vi gå till affären och systemet, jag skall nämligen ut och festa på fredag så tänkte köpa något gott att ha med mig. Efter hans vila vid 13 kommer Alex hit och hämtar oss och så ska vi med hem till pappa som fyller år idag. Världens bästa pappa och morfar! 

När Emil slutat skall vi grilla hos pappa, skönt att vädret är finare idag, har jag tur kanske någon där kan passa Caspian en stund och så kan jag ligga och sola lite. Skulle vilja få lite sol på ansiktet, gör så stort skillnad med lite färg. 

Nu skall jag fortsätta pyssla därute. Kram 

(null)