Söndag
Hallå i stugan, jag följde aldrig med Emil imorse utan valde att stanna hemma. Min förkylning hänger kvar då att promenera ute i kylan och snön i flera timmar kändes inte särskilt lockande. 

Natten blev sjukt bra, fick sova två timmar ensam innan Emil kom upp med en sovande Caspian. Blev sedan så att jag fick väcka lillen vid 03 för då hade han sovit sedan 21 så jag kände att det var dags för mat och en ny blöja, efter det sov han bredvid mig fram till 07 när det blev dags för mat igen. När Emil åkte till kompisarna startade jag tvn och så har jag och Caspian legat och gosat fram till nu. 

När Emil kommer hem skall vi mötas på Willys för att handla och sedan tänkte jag bara pyssla här hemma, vattna blommor, röja lite och sortera bland Caspians kläder. Han har på sig en pyjamas i storlek 62 nu och den sitter jätte bra så jag tänkte plocka undan det som börjar bli lite kort i ärmar och ben och ta fram nya kläder i 62. Vi har verkligen jätte mycket kläder i storlek 62 och upp så det skall bli roligt att kunna börja använda allt fint. 

Caspian ammar nu så jag skall fortsätta kolla på serie och äta lite godis. 

Kram 

(null)
Caspian fick sig ett träningspass förut, han är så duktig och väldigt stark i nacken redan.