Sjusovar’n
Hej på er och hoppas ni har haft en fin tisdag än så länge! 
Caspian sov hela natten och vaknade lite efter 08, skönt, däremot är han lite hostig så innan han somnar och när han håller på att vakna ligger han och hostar lite. 
Jag hade tänkt att vi skulle gå till bibblan idag och leka i deras lekrum och kolla i böcker men eftersom Caspian hostar struntade vi i det idag och så tog vi på oss ordentligt med kläder och gick till lekplatsen idag igen, men denna gången en annan med lite annat att leka med. Caspian tyckte att det roligaste var alla stora skolbarnen som var där och lekte och alla hundar som gick för bi men annars var det roligt att gunga och krypa runt. 

Hemma blev det fruktmys och nu sover Caspian fortfarande, la honom klockan 15 och han brukar sova på pricken en timme men idag blir det är lite längre nap. 
När han vaknar skall jag börja med middagen och så får vi se när Emil kommer hem, igår kom han hem vid 21 och jag hoppas att han kommer hem tidigare idag! 

Lyckades filma när Caspian gick en längre sträcka idag, så in och titta på min instagram Emmaismeeaa om ni vill se.

Kram 

(null)
Har inte tagit en enda bild idag men här är en från frukosten igår, Caspian äter all mat själv och det går bara bättre och bättre med sked och gaffel, ibland får man hjälpa till lite men när han börjar tröttna och blir mätt åker händerna upp i håret. Jag blir galen, haha. Direkt efter operationen fick han ha mössa på sig under måltiderna så att han inte skulle kladda in mat i såret.