Söndag
God morgon, klockan är 08.30 och jag är ensam vaken. Emil ligger och sover bredvid mig och Caspian sover så gott i sitt rum, jag vaknade för en liten stund sedan och det var så skönt med sovmorgon. 

Hoppas allt är bra med er! 

Här hemma är allt bra, jag är lite förkyld och Caspian hostar lite men än så länge har Emil klarat sig. 
Jag och Emil pratar mycket om hur vi vill att framtiden skall se ut, ett speciell erbjudande har dykt upp och vi får se nu i veckan hur vi skall göra. Men det väcker mycket frågor, jag har mammadagar till april som jag kan ta ut och så är tanken att börja jobba i maj, helst vill jag vara hemma med Caspian så länge som möjligt framförallt nu med operationen och allt, men samtidigt kanske det vore bäst att börja jobba tidigare så att vi får in två löner igen. Ja som sagt, vi bollar mycket fram och tillbaka men som vi sa igår tror jag att vi prioriterar syskon till Caspian och att vara hemma med honom så länge jag kan.
Kommer skriva mer om detta under veckan.

Igår var vi hemma hos pappa nästan hela dagen, avslutade kvällen med grillad hamburgare och vi berättade och visade hur operationen och allt efter kommer gå till. 
Idag skall vi hem till Emils familj och grilla och imorgon skall Emil jobba igen, hoppas att denna söndagen går långsamt. 

Kram vi hörs 

(null)