Forever living
Varför just Forever living: 

Jag har tittat på flera liknande försäljnings sidor och inte riktigt fastnat, jag vill att det jag säljer skall vara produkter jag tror på och själv använder och det gör jag med Forever Livings produkter. 
Det bästa tycker jag är att dem har ett så brett sortiment, du kanske tränar och söker bars eller shakes - det finns. Eller så vill du få koll på din kost - då har dem tränings och kost program. 
Eller så vill du ha produkter till din hud - det har dem mängder utav. Eller så vill du ha bra produkter att städa med hemma - det har dem. 
Det jag menar är att det verkligen finns något för alla och det är väldigt lätt att byta ut produkter man redan har i hemmet mot deras aloe Vera produkter. 

Varför vill jag börja sälja och vad har jag för mål?: 

Jag vill börja sälja för att utmana mig själv, jag är väldigt blyg och ensam av mig men jag behöver pushas och med Emil och mitt nya team bakom mig tror jag att jag både kommer trivas med detta jobb men också utvecklas som person. 
Jag vill i alla fall ge det ett försök och passar inte detta mig så vet jag det sedan, man måste våga testa nya saker för att lära känna sig själv bättre. 

Mitt kortsiktiga mål är väl så enkelt att jag vill få in lite extra pengar, göra teamet större genom att själv ta in nya medlemmar och lära upp dem. Jag vill hålla tema kvällar där jag visar upp produkterna och något jag ser fram emot är att fota produkterna och ta före och efter bilder. Jag skall söka in och förhoppningsvis börja plugga nu till julen och då vore då så skönt med lite extra pengar.
Mitt långsiktiga mål är att kunna ta ut färre mammadagar med nästa barn, att kanske vid det laget tjäna så pass mycket att jag kan leva på att sälja dessa produkter fram tills det barnet blir ett år och då börja ta ut mammadagar. 

Vad är Forever living?: 

Forever living startade 1978 och finns i 160 länder, Forever Living Scandinavia har funnits i 20 år och är idag Skandinaviens största direkthandelsföretag inom hälso- och hudvårdsprodukter baserade på aloe Vera. 
När man säljer deras produkter kallas det för network marketing och man hamnar i ett team. Det man kan tjäna pengar på är antingen att sälja deras produkter eller/också genom att rekrytera nya försäljare och att lära upp dem. 

Produkterna är alltså gjorda på aloe vera, arten aloe barbadensis Miller och detta kan ni läsa mer om här

(null)

Vilka produkter är mina favoriter just nu: 

För flera år sedan spenderade jag väldigt mycket tid hemma hos min kusin och dem hade Forever Livings tandkräm och tvål, tvålen är så mild att man kan använda den i ansiktet och jag såg alltid fram emot att få tvätta bort ansiktet med den. 
Så just nu är mina favoriter tandkrämen, tvålen, lipsylet och deras aloe vera gelly. Den sista krämen använder jag i mitt ansikte efter att jag tvättat det, jag var väldigt torr hud och har fram tills nu haft svårt att hitta en kräm som jag tycker om men denna älskar jag. Den är väldigt skön på huden, försvinner snabbt ner i huden- vilket annars har varit mitt problem, och den gör skillnad. Jag brukar massera under mina ögon med den då jag har och alltid har haft stora påsar under ögonen, skall bli roligt att se om den gör någon skillnad. 

(null)

Vad skall ni göra om ni vill veta mer om produkterna eller om ni vill köpa något?: 

Jo då skall ni antingen skriva till mig här på bloggen, instagram, fb eller så kan ni mejla till [email protected]
Våga testa några nya produkter, vem vet du kanske hittar något du verkligen älskar! 

Men om jag inte är nöjd med produkten? :

Då kan du skicka tillbaka den, det är nämligen så att Forever living har nöjdkundgaranti vilket innebär att när du fått hem din produkt kan du använda den i hela 90 dagar och sedan skicka tillbaka den och få pengarna tillbaka oavsett om den är oanvänd, bara testad eller helt slut. 

Vi hörs!