En seg dag

Jag ligger i sängen nu och är helt slut, känner hur vår lilla * rör sig där inne i magen och det är så mysigt. 

När jag väl lyckades somna igår så sov jag, haha första natten på flera nätter när jag inte vaknar en ända gång och på morgonen vakande jag inte heller. Emils argument till varför han inte väckte mig utan åt frukost m.m själv var "men du vaknar ju alltid annars varje morgon" haha japp, men inte imorse. Hann klä på mig och dricka massa vatten och så jobbade jag 7-11, har haft ont i höfterna och fötterna men det har fungerat. 

När jag kom hem skulle en kille kolla in köket och troligtvis är det en gammal vattenläcka som gör att det luktar bläää i hela nedre skåpet vid diskhon för han kunde inte hitta någon fukt nu. Så när vi flyttar ut skall dem renovera hela köket, skönt att vi slipper den renoveringen! 

Nu har jag sovit några timmar och börjar smått känna mig som en människa igen, får däremot ta pauser när jag skriver detta för mina händer somnar och domnar bort när jag håller dem ovanför hjärtat. Jag får vara snabb med att sätta upp håret nu förtiden och att sminka mig. 

Gårdagen var bra, hade mycket hormoner och undertryckt stress som släppte efter ultaljudet och att jag bara sova ca 3 timmar natten innan hjälpte väl inte. Var i alla fall på så himla bra humör på morgonen som däremot skönk till botten och fick fram lite tårar i bilen då Emil vägrade vakna så att vi åkte i senaste laget och när vi kommer ut på motorvägen kom han på att han glömt nycklarna till nya lägenheten. Frustrerad japp, men vi hann i tid till ultraljudet som tur var. 

Väl i lägenheten bestämde sig Emil för att ändra på våra planer och då brast det, haha tårarna rann och jag blev helt matt och snurrig men efter lite om och men stannade Emil trots allt så då packade vi upp allt i lägenheten. Träffade en hur härlig granne som helst och därefter mekade Emil med bilen hemma hos sina föräldrar. 

Planen var att handla något klädesplagg som är mer kön specifikt i kungsmässan men vi hittad inget värt att köpa så vi väntar med det lite. 
Vi åt god mat och fick köpt lite smått som vi skall använda imorgon när vi avslöjat könet för våra familjer som skall hjälpa oss att flytta. Ska bli såååå roligt!! 


Nu väntar jag på att Emil skall komma hem och då skall vi kanske till Ikea en stund och därefter verkligen packa ALLT som är kvar. Ikväll tänker jag duscha och samtidigt passa på att städa i badrummet och resten utav lägenheten dammsuger och skurar vi imorgon när möblerna är ute. 

Blev ett långt inlägg, kram 



Vilken fin familj mitt hjärta kommer få växa upp i!