Fail brownie

Var så kul att Lena kunde komma hit och se lägenheten, jag älskar att visa upp den och det kommer nog bli ännu roligare sedan när det inte står kartonger här och där utan när allt är "klart", dessutom står tvättstållningen framme med den torra tvätten som jag inte orkat vika undan. 


Innan Lena kom han jag ta en dusch, röja lite plus baka en brownie. Var däremot så konstigt för jag stack i den och det blev inte ens lite kletigt på pinnen men när den sedan svalnat och jag skulle skära upp en bit för att smaka var det mer smet än kaka. Haha en riktig evighetskaka, men med lite vaniljglass till var det ändå väldigt gott. 

Gjorde ett basic brownie recept från ica men jag hade massa chokladbitar i smeten plus att jag toppade den med nutella och havssalt. Tänk vad god den hade kunnat vara om den inte var så degig! 

Nu har jag varit och handlat på MM med pappa, Lotta och Malin. Kan säga att mina gravidhormoner svämmade över när det var Malin som övningskörde, så satt i bilen med tårar i ögonen. Fick köpt lite smått och gott och nödvändigt. 

Snart skall jag börja med maten så att den är färdig när Emil kommer hem, idag blir det fläskfilé med rotfrukter i ugnen, eller om jag stoppar in dem super goda nya pommesen jag köpte förut... får se. 

Kram