Fredag
Idag har varit en väldigt bra dag, så skönt med en sådan dag efter en vecka med jobbiga dagar! 

I morse tog jag yngsta och mellan i kängurucykeln, medan äldsta cyklade bakom, in till stan för att shoppa. Blev lite nervös när Kate sa att även yngsta barnet ville följa med men det gick så himla bra och att cykla, shoppa och promenera i stan med en 5 åring, en 7 åring och en 9 åring utan några bråk och tårar är en riktig boost för självförtroendet när man vet hur dem tre kan bete sig. 

Dagen har bestått av att tvätta, hänga tvätt och sortera tvätt, men det har varit mycket pyssel och fix eftersom det är halloween imorgon. 

Imorgon skall jag in till stan och shoppa, lite inför kvällen men skall även köpa lite fler julklappar, tanken är lunch i stan och på kvällen skall jag möta upp Ellis som kommer hem från Hong Kong och så skall vi festa loss efter en vecka isär. 

Nu går mina ögon i kors så jag tänkte avsluta allt som hör internet till och sedan sova. 

Kram