Måndag
Måndag och ny vecka idag, imorgon kväll kommer familjen hem och jag ser både fram emot det och inte, haha, så tråkigt och skönt att vara ensam hemma på samma gång. 

Skall inte träffa Sam idag heller tyvärr, tråkigt, men det blir en annan dag istället. 
Men istället skall jag möta upp en svensk tjej från Göteborg, hur kul!? Vi skall shoppa och fika. 
Har tittat på lite kläder som jag nu bara vill testa och passar det får det följa med mig hem, några finare linnen, några enklare tröjor och sedan en kappa. 

Vi skall mötas vid två och jag har redan dammsugit och städat nedervåningen och sminkat mig så funderar på att passa på att dammsuga mellanvåningen och sedan bara byta om från mjukiskläder när klockan närmar sig. 

Regnet öser ner ute, men det är ett väldigt lätt regn som ser mycket värre ut inifrån än vad det faktiskt känns när man väl är ute. Kanske typiskt engelskt väder? 

Vi hörs!