Tisdag
Godmorgon fina ni, hoppas allt är bra! 

Här hemma är det bra, vi är fortfarande lite förkylda och jag vaknade upp med mer ont i halsen, så vi håller oss hemma de närmsta dagarna. Röntgen och operation närmar sig och då måste vi vara friska! 

Gårdagen var också lugn, tog en promenad på morgonen, dammsög, slängde och sorterade allt skräp och tvättade. 
Emil hade sovmorgon för han skulle till vårdcentralen och ta bort en leverfläck så vi satt uppe till midnatt på söndagen och kollade på valvakan. 
Känner mig så splittrad i mina tankar kring valet, jag hade verkligen panik på söndagen och hade så ont i magen, ville verkligen inte att SD skulle få makten, nu fick dem mindre röster än vad jag trodde att dem skulle få vilket var skönt men det är ändå obehagligt hur många som röstat på dem. Jag behöver ta en stor funderare på om jag vill ha kvar vissa människor i mitt och Caspians liv, det är klart att alla skall få ha sina egna åsikter men röstar man på SD har man helt andra värderingar och en helt annan syn på människor än vad jag har. Vill jag verkligen umgås med människor som fick mig att känna sån rädsla och panik i söndags? 
Hur tänker ni? 

Caspian väckte mig vid 08.30 av att han satt och pratade med sina gosedjur, nu har vi bytt blöja, busat och vaknat till så nu är det dags för frukost. Jag och Caspian är likadana, vi vill helst vakna till ordentligt innan vi äter frukost, medan Emil helst behöver äta frukost redan i sängen för att kunna fungera på morgonen. 

Vi hörs mer under dagen. Kram 

(null)

(null)

(null)

(null)

Bilder från våran middag som vi åt framför valvakan i söndags, så gott!