Ny vecka
Måndag morgon och klockan är snart nio, Emil är på jobbet och Caspian sover fortfarande, haha förstår inte den ungen men det var skönt med lite sovmorgon. Men får väl gå in och väcka honom strax så han inte sover bort hela dagen. 

Idag kommer Ida hit och så skall vi till biblioteket men det är faktiskt allt vi har planerat hela denna veckan. Har en hel del att röja och städa så även om att vi inte hittar på något speciellt kommer jag ha en del att göra ändå. 
Vi köpte ju en stor bokhylla i lördags, i söndags när vi hade byggt ihop hela insåg Emil att två skruvar saknades så vi ringde Ikea och dem skall skickas till oss och beräknas komma på tisdag, så nu ligger det en stor Kallax hylla på golvet och tar upp massa plats. 

Igår var det dessutom en kille som la upp på Facebook att han skänkte bort två flyttkartonger fulla med filmer så dem var vi och hämtade igår innan vi åkte till Leo’s lekland. Dem rensade vi igår och nu väntar dem på att få flytta in i den nya bokhyllan. 

Angående Leo’s så var det roligt men sjukt mycket folk, Caspian fick hoppa studsmatta, leka i bollhavet, krypa runt och klättra på kuber och åka rutschkana med Emil. Det roligare var nog när Emil hängde sig upp och ner och lät som en apa, då skrattade Caspian som en galning och jag skämdes bara lite grann. 
Men det var värt att åka dit nu när det var gratis för oss alla tre, vi hade aldrig varit där innan så nu vet vi i alla fall vad som finns där och hur det ser ut inför nästa gång vi åker dit. 

Nu skall jag klä på mig och väcka min sömntuta till son. Kram 

(null)
Caspian hjälpte till att skruva ihop hyllan. 

(null)

(null)

(null)

(null)
Min lilla busunge! 

(null)
När vi kom hem blev det gos i soffan framför lite barnfilmer, det är inte ofta Caspian är still på en dag så man får passa på och mysa när han väl vill.