Caspian 11 månader
s
ia
 
Jag tycker verkligen att det är helt galet att min lilla bebis blir elva månader idag och att han blir ett helt år om en månad, då vankas det kalas och andra roligheter.
 
  • Caspian går mer och mer, han vågar inte släppa taget helt än men han försöker verkligen.
  • Han kan säga Titta, pappa, ompa (tänk om jag hade en liten apa) och han pratar så mycket nu, det är egentligen inga ord men jag förstår endå en hel del av vad han menar och det märks att han förstår mig mer och mer. 
  • Han har fortfarande fyra tänder uppe och fyra tänder nere, ett tag verkade det som att två till var påväg där nere men det har stannat av nu.
  • Vet inte om det är en fas eller om det är efter operationen men han är lite extra gnällig och mammig, han vill bli buren konstant, klänga i mig och gråter världens krokodiltårar om jag sätter ner honom eller tar två steg ifrån honom. 
  • Han kan stå själv längre stunder, samtidigt leka med något och tappar han det kan han böja sig ner och ta upp det. 
  • Han kan spela på läpparna, kommer (detta är en spel på läppen affär) börjar han spela på sina läppar.
Body: storlek 86 (han kan ha 80 i vissa men 86 är lättare att trä över hans lite ömma huvud) 
Byxor: storlek 74 
Pyjamas: 74 i vissa men har börjat plocka bort dem mer och mer så nu är det 80 som gäller.