Helgen:
Lördag: 
Vi gjorde inte direkt något speciellt i lördags, var och handlade på Willys och när vi kom hem sov jag lite middag medan Emil tog Caspian i vagnen och tog en promenad. 
På kvällen åt vi potatisgratäng och lövbiff, så gott! 
(null)
Caspian lärde sig för ett bra tag sedan att klättra upp i soffan men nu har han lärt sig komma ner också.

Söndag: 
Caspian tog sovmorgon till 07.30 och då var det dags för frukost och att fixa iordning oss. Klockan 10 var vi hemma hos Emils kompis David och så åkte vi mot Vare där Emils mammas café ligger. Så vi fikade tillsammans med David och Hannes. Efter det åkte vi till Kungsbacka och åt thai buffé tillsammans. 
Väl hemma tog vi det bara lugnt, Caspian lekte nöjd på golvet eller satt i soffan med oss så vi kunde faktiskt kolla på en film tillsammans i bra tid, vanligtvis gör vi det när Caspian somnat vid 19 men igår gjorde vi det trots att han var vaken. 
(null)

Veckan som kommer
Ja vad händer i veckan, ingenting nästan. Jag skall till vårdcentralen på torsdag men tror faktiskt att det är allt. Skall försöka träffa lite kompisar också. 
Vet att Emil kommer jobba över mycket och sent så skall försöka vila när Caspian vilar så jag orkar. Blir även jag som får sköta Caspians hårtvätt varje gång nu och det tycker jag inte om, usch, så obehagligt att tvätta och smörja in hans ärr. 

Kram