Sista tiden i bilder
(null)
Vi har fått upp lite tavlor här hemma i hallen och det blev jätte fint! 

(null)
Caspian sover fler och fler av sina vilor i sin säng. 

(null)
(null)
Min lilla gosrumpa. 

(null)

(null)
Myser med pappa. 

(null)

(null)
Hittade mina objektiv till iPhone hemma hos Ida så jag tog kort på mitt och Emils öga. Emils öga är det första med lite brun/grönt i och det blå/gråa är mitt. Skall bli roligt att se vilken färg Caspian får, just nu är dem ljus blåa. 

(null)
Lekmattan är liten nu tycker Caspian, så det blev helt plötsligt mer att barnsäkra för denna mamman. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Det var fint väder ute så jag och Caspian gick ut och la oss på en filt medan vi väntade på Emil som var på jobbet. Så härligt här där vi bor! 

(null)
Jag och Emil åt godaste sushin!! Så gott!

(null)
Jag och Ida tillbringade en dag hemma hos pappa med att rensa ogräs och buskar, Caspian sov i vagnen eller låg på en filt i skuggan och busade undertiden. 

(null)
Jag låg ute på balkongen och solade, Caspian låg bredvid i skuggan och lekte.

(null)
Jag fixade lite småplock till middag som vi sedan åt ute på balkongen. 

(null)
Emil skulle natta Caspian härrom kvällen, när det varit tyst i nästan 40 minuter och Emil fortfarande inte kommit tillbaka smög jag dit och fann båda mina killar sovandes.

(null)
Jag, Alex och Caspian promenerade i strömma, så fint där! 

(null)
Caspian äter mat hemma hos morfar, att hålla skeden själv var väldigt uppskattat! 

(null)

Caspian sover i vagnen efter babysimmet igår.