Morsdag
Fick vakna upp och ha min första morsdag igår, så lyckligt lottad som får vara Caspians mamma! 

Caspian vaknade vid 06 och somnade inte om, Emil bytte blöja och jag som hade önskat sovmorgon tog ut Caspian i vardagsrummet så att Emil fick sova ut lite. Det behövde han mer än mig. 
Caspian hade viskat till sin pappa hur mycket jag velat fixa håret så jag skall få klippa och färga håret inom någon vecka, såå glad!

Jag hann städa, vi tog en promenad och handlade och sedan kom mormor Lena och hennes sambo hit och hälsade på. Vi åt tårta och Caspian fick lite söta presentera och när dem åkte hann vi mysa i soffan medan Caspian sov och sedan åkte vi till Emils mamma för att gratta henne på morsdag. Vi åt grillat där och sedan hann vi träffa pappa och resten utav gänget innan det var dags att sova. 

I lördags var vi i Ullared med Lotta, Emelie, Elin, Malin, Alex och Ida. Vi fick köpt en del bra och jag unnade mig lite kläder, Caspian somnade i bärselen för första gången och var så söt! 

Idag är jag så trött, har ont i huvudet och känner mig helt slut. Blir att passa på att vila när Caspian sover. 

Kram 

(null)
Liten sötnos i Ullared! 



(null)
(null)
(null)

(null)

(null)
(null)