Lördag
Hallå på er, hoppas allt är bra! 

Både jag och Caspian har varit lite snoriga nu i några dagar men igår på kvällen började jag känna mig mer hängig och få ont i halsen. Hoppas det bara är pollen som spökar och att jag inte håller på att bli sjuk. 
Emil är och jobbar, Caspian sover i sin säng och jag har både tvättat och städat nu på förmiddagen. Längtar tills Emil kommer hem och så får vi se vad vi hittar på, vi är bjudna på kalas hos Stefani men jag får se hur jag känner mig senare. 

Gårdagen blev jätte bra, jag och Caspian tog en buss vid halv 11 och så sov han hela resan in till Göteborg. Mötte upp Lotta och så shoppade och fikade vi. Hittade det som jag visade igår och jag känner mig nöjd, segt bara att jag missat att jag tog fel storlek. Åkte med hem till pappa och så umgicks vi där tills Emil kom hem från Danmark. 
Vi avslutade kvällen med sushi och thai mat framför Let’s dance, mysigt. 

Nu vaknade Caspian så skall gå och hämta honom, kram 

(null)