Gissa vad jag gjort?
I onsdags när Emil var ledig och vi hade varit på babysimmet ihop, vilket för övrigt gick jätte bra och det var roligt att ha med Emil, så packade vi ihop oss och åkte till Göteborg. 

Det är nämligen så att Emils moster jobbar som tatuerare och hennes studio ligger i Göteborg. Så nu har jag gjort min första tatuering! 

Det är en prinskrona med ett C i och så står det 26/11-2017 under, prins Caspian och hans datum helt enkelt. 
När jag sett den framför mig på mig själv har jag sett den under vänstra bröstet, under armhålan typ, när jag sagt det till alla har dem bara sagt aaaj. Men efter lite prat med Lina så bestämde vi att det är där den ska sitta. 

Jag måste ändå säga att det inte gjorde så ont som jag trodde att det skulle göra, på vissa ställen hade jag kunnat somna och när hon sedan gjorde på ett annat ställe gjorde det lite ont. Det tog lite mindre än 60 minuter och Caspian somnade utav maskinens ljudet, sötis. 
Nu är den ju svullen och röd men jag är så himla nöjd! 

Förstår däremot inte dem som vill ha många tatueringar, inte värt den "smärtan" man har under tiden och efter. Haha ser inte fram emot att tatuera in nästa barns datum. 

(null)

(null)