Fotomodeller
Är just nu och hälsa på Emil på jobbet, Caspian sover i vagnen och Emil fixar med en lastbil så jag tänkte passa på att blogga. 

Jag och Caspian har varit fotomodeller idag, vi tog en buss in till Göteborg vid 11 och så hade vi fotograferingen vid 13, Caspian var lite svår flörtad men det var inga svårigheter att få honom att kolla in i kameran. 
Jag kände mig stel och obekväm till en början men det släppte med tiden, så nu håller jag tummarna att det inte syns hur svettig jag var efter bussresan och promenader och att jag ser någorlunda avslappnad ut. Fake it til you make it, så att säga. 

Vi var och fotades utav en jätte härlig tjej som heter Louise, hon heter Wanderings.se på instagram om ni vill titta på hennes bilder eller också boka henne. Jag hittade hennes instagram för jätte många år sedan när hon fotograferade en bloggare som jag läste, gillade hennes bilder och nu när jag upptäckte att hon har en studio i Göteborg och hade ett morddags erbjudande kunde jag inte låta bli att boka. 

Nu vakande Caspian så vi hörs en annnan gång. Kram 

(null)

(null)