Sooool
Jag blir nästan som en ny människa när solen tittar fram, fick iallafall betydligt mycket mer energi och livet känns sådär extra bra! 

Caspian ligger just nu och ammar och när han är färdig tänkte jag göra mig själv en smoothie , blev så himla sugen. 
Hade tänkt bara ta det lugnt och gosa med Caspian hela dagen men istället tog jag Caspian i bärselen och fixade med tvätten, nu är fjärde maskinen snart färdig och tvätten hänger uppe vid en öppen balkongdörr. Jag har påbörjat ett benpass men fick avbryta och byta en bajsblöja så när möjlighet ges skall jag göra några fler övningar innan jag känner mig nöjd. 
Skall se om Caspian låter mig duscha sedan eller om jag får vänta till ikväll när Emil kommer hem men innan dess skall jag packa ner Caspian i vagnen och ta en liten promenad i solen. 

Vi hörs, kram 

(null)