Fredag och party
Nu äntligen sitter jag ner och får i mig lite frukost, klockan är bara 10 men jag har hunnit med mycket utav det jag ville hinna med idag och vi lämnade sängen vid 08.30. 

Jag och Emil var på Ikea igår, så idag har jag byggt ihop Caspians stol och börjat sätta i foton i ramar. Beställde hem 18 förstoringar och dem landade i brevlådan igår, sååå fina och det kommer bli så jäkla snyggt när dem kommer upp på väggen. Har bara 11 kvar att fixa och mina fingrar gör redan ont, haha. 
Jag har även hunnit med att duscha, plocka undan all tvätt, sortera sådant som är för litet för Caspian, städat och diskat. Caspian sover fortfarande så jag skall ta det lite lugnt och kolla på serie en stund innan det är dags att fortsätta fixa. 

Ikväll skall jag och Emil nämligen på Volvo invigning, kommer vara livemusik, buffé och alkohol, första alkoholen för min del på över ett år... Ida och Malin kommer hit och passar Caspian och så sover Ida kvar här, är så tacksam att framförallt Ida har ett så nära band med Caspian och jag litar på henne till 100% när det gäller honom! 
Innan Alex kommer för att köra mig till stan skall jag locka håret, sminka mig och klä på mig, blir klackar och klänning idag, skall verkligen bli såå roligt ikväll. 

Vi hörs, kram 

(null)
Caspian var så söt påväg till Ikea igår, satt och pratade och mumsade på sin snutte tiger.