Semester
Godkväll på er! Hoppas allt är jätte bra och att ni får en fin helg. 

Emil jobbade sin sista dag idag och har nu semester i fyra veckor, alltså jag jublar och är såå tacksam och ser verkligen fram emot att få spendera så mycket tid jag bara kan med min lilla familj. 

När Emil kom hem hoppade vi in i bilen och åkte till dollarstore i Borås, blev lite besviken och inte något utav det jag tänkt köpa men lite smått fick följa med hem. Efteråt åkte vi till biltema och så avslutade vi med att äta Burger king i bilen på vägen hem. Tanken var att vi skulle natta Caspian, plocka fram gott att äta och sedan mysa i soffan framför något bra på tvn men Emil somnade i soffan så jag plockade fram block och pennor och satt och planerade månaden. Gjorde en snabb röj i lägenheten, diskade och förberedde för imorgon och nu sover Emil bredvid mig i sängen istället för i soffan. 


Det har varit en mysig dag, jag mår stundtals super bra och är pigg men sedan slås jag av en jobbig trötthet och näsan rinner, har dessutom fått en jobbig hosta. 
Caspian har varit snäll och sovit bra så jag har kunnat vila mycket idag också. 

Kram och så hörs vi, imorgon skall vi möblera om och städa här hemma. 

(null)

(null)
Min lilla nyvakna busrumpa, så söt! 

(null)

(null)
Min myskille som ville gosa i min famn efter en tupplur. 

(null)
Har man en pappa som gått på semester får man stanna uppe lite extra länge och busa, det vet väl alla?