Måste sova
Godkväll, hoppas ni haft en fin helg, är det konstigt om jag säger att jag har lite söndagsångest trots att Emil har semester och jag är mammaledig? Haha men nu har en vecka gått och Emil har bara tre veckor kvar på semestern, vill att tiden skall gå långsamt. 

Caspian har varit så mammig nu i tre dagar, alltså extremt, han gnäller och skriker konstant förutom när han är i min famn och favorit just nu är att bli buren överallt eller att klättra i mitt knä när jag sitter på golvet. Lite mysigt men så påfrestande, märker att Emil blir lite galen för det spelar ingen roll vad han gör, Caspian blir knappt nöjd, det som funkar är att vara i min famn och då busa med pappa. 
Men igår när Emil var på jobbet uppräckte jag att han har fått en tand uppe, den bredvid är också på gång så det är ju inte konstigt att han varit extra mammig och sovit dåligt, det gjorde han när tänderna nere kom också. Känns lite skönt att vi hade planerat in att sluta amma nu, haha aj. 

Idag har vi knappt gjort något alls, jag skrev här på bloggen om att jag hade dem värsta humörsvängningarna någonsin och nu har jag fått min första riktigt riktiga mens, jag har haft mens sedan förlossningen men spiralen har gjort att  det varit väldigt lite och enkelt men nu helt plötsligt slog det till på riktigt och jag har haft väldigt ont idag. Jag och Emil turades om att ha Caspian imorse så vi båda fick sova lite mer än fem timmar som det blivit annars, usch, Emil kom hem vid 00.30 och så vaknade Caspian 06. 

Lyckades somna på soffan efter att vi nattat Caspian och vaknade i ren panik någon timma senare och trodde att det var mitt på dagen och att jag missat när Caspian vaknade,  haha men nej, han sov fortfarande och jag kände mig faktiskt lite utvilad. 

Imorgon packar vi ihop oss efter Caspians första vila och åker till Eksjö, tanken är att strosa runt på stan, hälsa på farmor och farfars grav så Caspian får säga hej, fika eller äta där och sedan skall vi fixa en överraskning till någon familjemedlem. 

Vi hörs, kram 

(null)

(null)