Lördag
Godmorgon, här hemma vaknade vi klockan 06. Caspian som vanligtvis sovit till 07 har denna veckan vaknat 06 och det är jag inte van vid så jag är lite extra trött. Jag har dessutom haft riktigt grova humörsvängningar så jag har knappt orkat med mig själv, ont i magen har jag också haft så antar att det är mens på gång. Jag satte i spiral på efterkontrollen och jag har lite svårt att veta vad kroppen vill nu, innan graviditet, amning och spiral visste jag precis vart i menscykeln jag var men jag lär mig väl snart. 

Igår tog min kusin studenten, vi valde dock att inte följa med och fira då det blivit väldigt sent för Caspian och en längre bilresa så istället lånade vi ut bilen till pappa och så passade vi Spyker. 
Caspian tog på sig ansvaret med stort allvar och såg till att Spyker fick smaka på samma goda mat som han åt, haha så gulligt. 

Emil är på jobbet idag, dem har någon fixar dag en gång om året där dem städar, rensar och dricker öl. Han åkte vid 07 och kommer inte hem fören efter midnatt, Ida har därför sovit här inatt så jag skall umgås med henne idag. 

Nu är det dags för frukost för både mig och Caspian. 

Kram 

(null)