De senaste dagarna
Jag har dragit på mig en förkylning, näsan är täppt, febern kommer och går under dagen och jag känner mig slö. Just nu känner jag mig rätt pigg men igår kväll var jag helt snurrig och i bland kändes det som att jag skulle svimma trots att jag låg ner i soffan och vilade.

Jag mådde i alla fall bra igår på morgonen och under dagen så vi var och hjälpte en kompis flytta, hon flyttade in i en jätte mysig lägenhet i Skene och hade vi bott kvar i Skene hade vi bott grannar, så typiskt men det tar ju inte lång tid dit från oss nu heller. Dem bjöd på pizza och sedan drog vi oss hemåt för vi hade en trött liten kille som behövde komma till ro och sedan sova. 

Igår började Caspian prata något enormt och nu går munnen i ett kör, så gulligt! Han säger bla och ma men också massa annat konstigt. Han började dessutom räcka ut tungar igår vilket han aldrig gjort innan, såg så sött ut. Så nu när man busar med honom och han ler kommer tungan ut. 

Caspian vakande precis som vanligt 07.30 och fick komma in till mig imorse, skillnaden var att han somnade om och sov bredvid mig fram till lite innan 09. Skönt för mig men nu får jag planera om hans vilor idag med tanke på att han brukar sova sin första vila nu klockan 09.
Idag har vi inga planer alls, utan vi skall bara ta det lugnt. I tisdags tog jag Caspian i vagnen och gick en mil, det var efter det som jag började känna mig hängig så jag skall ta idag och imorgon till att vila. 

Imorgon jobbar Emil sin sista dag och sedan går han på semester i fyra veckor, så skönt! 
Vi har inte något stort planerat men jag skall få färga och klippa håret, vi skall fixa i Caspians rum och göra det till hans rum - han har sovit där i snart tre veckor så nu är det dags att möblera om och fixa till det, vi skall på släktträff, fira midsommar med vänner och familj, åka till Liseberg, fixa här i lägenheten och på balkongen. Vi skall dessutom låna släp och röja hemma hos pappa, köra bort ett gammalt piano tex.
Sedan får vi se om vi hittar på något annat, kanske åker till Slottskogen. 

Nu skall jag passa på att äta frukost medan Caspian är nöjd med att leka med sig själv på golvet. 
Kram 

(null)
Måndagens goda middag, sallad med torkad skinka och kex med vitlöksost.

(null)
Tisdagens promenad. Svettigt! 


(null)
(null)
En busig kille igår hemma hos tant Ebba. 

(null)

(null)
Två bilder från imorse, en sovande ängel och en vaken busunge.