Tisdag
God middag på er, hoppas allt är bra. 

Caspian ligger och sover så jag passar på att vila i soffan, är så sjukt trött så jag somnade till och med i soffan en snabbis medan han sov 9-10, har nog aldrig hänt innan. 
Vi har varit en stund i lekplatsen och lekt, ätit lunch och nu vilar vi som sagt, efter vilan skall vi bara leka och mysa och när Emil kommer hem från jobbet skall vi till Borås och hämta hem våra möbler till balkongen. Woho! 

Igår tog jag Caspian i vagnen och promenerade, blev en runda på 5.21 km och sista kilometern bara vägrade han ligga i vagnen. Han bara skrek och skrek vilket aldrig hänt innan så jag fick ha honom i bärselen sista biten, tungt men han var nöjd iallafall. 
Lagade en broccoli och bacon paj igår och jäklar vad gott! Aldrig lagat det innan men så såg jag en familj på youtube som åt det och blev så himla sugen. Bästa var att det blev över så det har jag ätit till lunch precis. 

Nej nu ska jag fortsätta slappa och så hörs vi, kram 

(null)

(null)