Sista tiden i bilder
(null)
Caspian målade sin första teckning med vattenfärg. 

(null)
Spagetti var väldigt gott. 

(null)
Nu ställer han sig upp mot allt, sängen, väggen, borden och mina ben. 

(null)

(null)
Jag och Caspian gick ut och satte oss, Caspian i skuggan med sina leksaker och jag låg i solen och stekte en stund. 

(null)

(null)
Det var sommarfredag här i Kinna i fredags så vi åkte dit en sväng, gungade och satt i gräset och myste. 

(null)
Caspians favoritplats, han älskar att stå eller sitta där och titta ut. 

(null)

(null)

(null)
Caspian insåg att ett bord med glasskiva var jätte roligt, han försökte äta mina tår genom glaset och låg där under och försökte ta koppen. 

(null)
Huuuur gulligt är det inte med bebisar som ligger så med böjda ben??! 

(null)
När det inte är för varmt ute på balkongen sitter vi där och myser.

(null)
Vi åkte till apelviken i söndags, så fint där! 

(null)
Caspian har vaknat runt 08 nu tre dagar i rad och idag fick jag väcka honom vid 08.30 

(null)
Igår var det molnigt och lite svalare, alltså perfekt väder för att leka i lekplatsen, så jag och Caspian tog på oss mjukisbyxor och busade i sanden och gungade.