Onsdagen den 18 juli
Hallå hallå, här hemma har det varit full rulle sedan klockan 6. Ren tvätt hängs upp och viks in, smutsig tvätt tvättas och blöt nytvättad tvätt hängs ut på balkongen eller åker in i torktumlaren. 
Caspian spydde ner underlakan, täcke och min kudde imorse så därför fick det bli en tvättdag idag, men det behövdes och jag tycker om att tvätta. 

Caspian är sitt gamla jag igen, han kryper runt och utforskar, leker själv längre stunder och något nytt som kom med sitt gamla glada humör är att han kan sätta sig ner från stående så jag måste inte springa runt och hjälpa honom ner hela tiden. Men det är såååå skönt att han är sitt go glada jag igen! 
Nackdel nu är däremot att det inte går att gömma något bakom gardinerna längre, haha det har han listat ut. 

Igår åkte vi hem till Caspians moster, Emelie, som fyllde 13, så roligt att hälsa på hemma hos Lotta och att se hur dem bor. Vi åt tårta och Caspian fick mängder utav uppmärksamhet, haha han klagar inte. 

Tror jag nämnde det här på bloggen för ett tag sedan, att Emil skulle kolla upp sina leverfläckar? Om inte så vet ni det nu och i måndags hade han sin tid, allting såg bra ut men han skall få en kallelse för att ta bort en som sitter lite dumt, så skönt att allt såg bra ut! 
Något jag inte berättat är att vi fått en kallelse till en läkare på Sahlgrenska den 16 augusti för Caspians huvud, så Emil tar ledigt, råkade infalla sig på hans födelsedag så vi kommer åka till sjukhuset och sedan umgås och fira Emils födelsedag allihopa mitt i veckan. 

Nu börjar bebis gnälla så vi hörs senare. Kram 

(null)