Fredag
Det är redan fredag, så skönt och roligt för jag har massa roligt planerat i helgen! 

Ikväll kommer två kompisar hit och så skall vi kolla på Harry Potter så länge vi orkar.
Imorgon under dagen har vi inget planerat men jag röstar redan nu på att åka och bada om vädret är fint, på kvällen skall jag till ett gäng kompisar och festa och på söndag skall Emil skjuta soft sir gun. 

Jag har tänkt röja lite hemma under dagen men jag tänker äta lite frukost nu och sedan skall jag och Caspian gå och bada. Skall bli så skönt! 

Kram  (null)
Igår va pappa och Lotta här, vi promenerade i Kinna och stannade till på ett litet café där vi kunde göra våran egen glass, så gott och häftigt! 

(null)
Jag har varit så sugen på sushi nu flera dagar så igår vann jag över Emil till den onda sidan, mohaha, alltså finns det något godare?!