Springer iväg
Shit klockan är redan 14.55, antar att dagen verkligen sprungit iväg eftersom vi låg kvar i sängen fram till ca 11. Lyckades få lite sömn där efter att Emil åkte till jobbet men vaknade minst en gång i timman tills jag kände att jag lika gärna kunde gå ner och få något gjort. 

Caspian är så mysig och glad, tempen är nere på 37.1 och han är mycket bättre i näsan och halsen, lite slemmig fortfarande och hostar en del men så länge han ler och orkar busa med mig känns det bättre i hjärtat. 

Jag har precis fått i mig en sen lunch, Caspian sover och jag tänker passa på att städa och fixa här hemma. Tvätten är hängd och lite har jag sorterat, vi tvättade nämligen igår men hann aldrig hänga upp en påse med blött eftersom det blev så akut att åka in med Caspian. Jag har börjat rensa i köksskåpen och försöka organisera om lite så det skall jag fortsätta med nu. 

Kram 

(null)
Bild från två veckor sedan, gillar stilen, sötis.