Sova
En ny dag och Caspian och jag börjar våran andra dag helt ensamma, gårdagen blev jätte bra! Vi tog en promenad på fem kilometer som vi avslutade med att köpa lite choklad, hehe har man tränat och puttat en vagn upp för dem backarna jag gick i igår så förtjänar man lite choklad. 

Natten däremot har inte innehållit så mycket sömn för min del, Caspian har sovit hela natten förutom två mat tillfällen vid 02 och 04.30 men det betyder inte att jag har sovit tyvärr. Min lilla kille har inte varit tyst ens en sekund inatt och benen och armarna har vevat och sparkat. Försöker man flytta honom till sin säng vaknar han så jag har fått stå ut. 

Nu har Caspian somnat här nere i gungan så jag har gosat ner mig i soffan framför en slöfilm och tänker somna om det går. 
Idag tänker jag nog strunta i att träna och att ta en promenad, är helt slut och dessutom har det kommit snö här inatt och då är inte vagnen den bästa. 
Istället skall jag nog baka något gott, kanske måste ta en promenad till affären innan bara. 

Vi hörs mer under dagen, kram 

(null)

(null)