Måndag

Måndag idag och egentligen första ensamma dagen för mig och Caspian, nu är ju Leia borta och Ida som sovit här i två veckor är hemma hos sig. 

Natten har varit såå bra, jag och Caspian har sovit 22.00-02.30 och sedan 03.00-05.30 och sedan 06.00-08.00, såå skönt och det är nog första natten han sover innan klockan 03 och dessutom första natten där han ätit, släppt bröstet och somnat, vanligtvis ligger han och snuttar länge och tar jag bort bröstet vaknar han och blir ledsen. 


Jag startade morgonen på nya träningsmattan i mina nya träningskläder medan Caspian satt nöjd i sin gunga. Kändes så skönt och roligt att träna lite, körde armar och axlar idag. Kände mig lite nervös inför att träna eftersom det är första gången sedan Caspian föddes och jag har ingen aning om hur man "bäst" tränar efter en graviditet och förlossningen men jag tog det lugnt och så länge det känns bra och är roligt så kör jag på. 
Har blivit mycket promenader senaste veckan och det är något jag tänker fortsätta med, skönt för Caspian med frisk luft och skönt för mig att röra på mig. 

Nu ligger vi i soffan och myser efter en lekstund, Caspian älskar verkligen att busa och ler som en galning, så söt! Jag kollar på film och han sover, tänker nog passa vi att vila lite nu och sedan får det bli en promenad. 

Vi hörs, kram 

(null)

(null)