Slut
Fredag idag och ännu en vecka är snart slut, Emil har varit hemma och sjuk sedan i onsdags så det var väl känts lite som en lång helg vilket har varit skönt. Det är en riktigt långdragen och seg förkylning så jag är fortfarande sjuk tyvärr, mycket bättre i alla fall, tack och lov! 

I onsdags var jag hos min gamla barnmorska, vi pratade om hur jag upplevde förlossningen och jag har ett stort leende på läpparna när jag pratar om den, längtar redan tills jag skall få uppleva det igen för det är det häftigaste jag varit med om. Vi pratade om hur första tiden varit med Caspian och så bestämde vi att jag skall testa spiral som preventivmedel.   
Var mysigt att komma i väg bara jag och Caspian, vi tog buss in till Kinna och sedan promenerade vi hem, fyra kilometer i raskt tempo var riktigt skönt! 

Igår var vi med Alex i Borås och köpte bil, blev en Volvo årsmodell 2005 som bara gått 5000 mil, så vi alla åkte därifrån super nöjda. Verkligen en fin bil. 

Idag följde Emil med mig till barnmorskan för att sätta in spiralen, jag var lite nervös innan och jag hade läst att det kan göra väldigt ont både undertiden och efteråt så jag ville slippa ta buss hem. Men jag upplevde inte alls att det gjorde ont! Fick fråga henne om hon hade börjat för jag kände ingenting, väldigt skönt att jag oroat mig i onödan. Och allt såg dessutom bra ut där nere, Woho! 

Efter det fick vi köpt födelsedagspresent till Wilja, Caspians kusin, som fyller ett år idag, vi skall nämligen på kalas för henne imorgon. 
Tittade in på nille som hade 70% utförsäljning och så fick lite träningsredskap från Lidl följa med hem. Nöjd! 

Nu vakande lillen så nu är det dags att ge honom mat, myskillen. 

Kram 

(null)

(null)