Onsdag
God morgon, hoppas allt är bra med er.
Här hemma är allt bra, jag och Emil är fortfarande förkylda och lillemannen hostar lite men utöver det så är allt super bra. 

Jag bakade chocolate chip cookies igår som blev riktigt goda, Caspian låg i sitt gym en stund innan han somnade i sin gunga så jag hann baka, diska och förbereda pannkakssmeten. 
När Emil kom hem stekte han pannkakor och så åt vi framför Shrek, avslutade kvällen med en promenad i snön vilket var så skönt efter en heldag inomhus. 

Caspian har sovit bra inatt men precis som förra natten så låter han mycket så jag har inte sovit något vidare, det sköna är att jag är sjukt trött under natten men på dagen är jag precis lika pigg som om jag hade sovit hela natten. 

Vi började dagen med att fräscha till oss, Caspian fick sig ett bad och jag tog en välbehövlig dusch medan han somnade i gungan. Nu har jag fått i mig frukost och sitter och tittar på film, standard. 
Klockan 13.40 skall vi vara hos läkaren som skall kolla Caspians huvud, hoppas allt ser bra ut!... 

Vi hörs, kramar 
(null)

(null)