Energi
Jag sitter nere i soffan med energi, känner mig pigg på riktigt vilken är första gången denna veckan. Natten blev nämligen bra, inte för att Caspian sovit mer men jag gjorde lite annorlunda inatt och det funkade! 
Vanligtvis ligger Caspian bredvid mig hela nätterna, busar, sparkar, pratar, sover, äter och snuttar. 
På dagarna har jag energin att ta honom från bröstet när jag märker att han är redo att somna och så vaggar jag honom till sömns antingen i famnen, babysittern eller i sin gunga men på nätterna orkar jag inte det för då vill jag sova eller i allafall ligga ner. Därför blir det mycket mer snuttande på nätterna och det håller mig vaken, så i natt la jag ner honom i hans säng vid två tillfällen. 
Första gången låg han tyst och tittade i taket, vet inte om han somnade men jag sov i en timma för att sedan vakna av att han ville ha mat. Andra gången låg han och rörde sig och pratade mycket men fortfarande nöjd, jag kunde inte sova då men jag fick ligga skönt och bara vila i över en timma innan han ville komma till mig. 
Jag måste helt enkelt bara våga flytta på honom, för även om att han inte sover i sin säng så blir det lite avlastning för mig. Plus att han kanske så småningom vänjer sig, än så länge har han bara legat i sin säng typ tre gånger. 

I alla fall, fredag idag och det är sol ute, så perfekt! Längtar tills Emil kommer hem, skall bli så skönt med helg. Vi har inga planer alls, Emil skall träffa sina kompisar och köra soft air Gun på söndag så är vädret bra följer vi nog med och passar på att ta en härlig promenad men det är allt. 

Hoppas ni får en fin dag och helg. Kram 

(null)
Caspian somnade bredvid mig i soffan igår och låg och log i sömnen, han är det finaste jag har.