Dem senaste dagarna
Min förkylning håller i sig, ont i halsen och är hes och samtidigt rinner näsan konstant. Ingen feber längre i alla fall. 
Så tråkigt att inte kunna pussa på min lille så nu vill jag verkligen bli frisk! 
Ida har sovit här sedan i onsdags och hjälpt till med allt möjligt och det har varit väldigt skönt, dessutom skönt med sällskap. 

I torsdags klädde jag på Caspian och så hoppade vi på bussen lagom nervös men han sov sig igenom hela resan, mötte upp Emil och så åkte vi för att provköra och titta på bilar. I slutet utav månaden hämtar vi hem våran nya bil och vi är så jäkla nöjda! 
Det är en vit Skoda octavia årsmodell 2015, automat, diesel och större än den bilen vi har idag. Sedan hade den massa andra roliga grejer som gjorde att vi föll ännu mer för den, bland annat rumpvärme i alla säten, knapp för att öppna och stänga bagagen, spak så fäller man baksätena och Isofix i baksätena. Dessutom är den så bra att det ingår nybilsförsäkring trots att den är två och ett halvt år, galet!
Skall bli så roligt att hämta hem den och vi längtar så mycket! 

Igår natt sov jag och Caspian 22.30-04.20 och inatt sov vi 00.00-03.40, så skönt att sova flera timmar i följd och då spelar det ingen roll att det inte blir lika mycket sömn under morgonen. Imorse tog vi en riktigt härlig sovmorgon och nu sitter vi och kollar på serie, ikväll skall vi hem till Emils familj och äta middag och fram tills dess skall jag köra ett röj här hemma, är kaos.

Kan dessutom berätta att Leia har fått en ny familj som kommer och hämtar henne om en vecka, skall bli skönt men samtidigt kommer det bli så tomt utan henne. Goaste fina hjärtat, men magkänslan säger att detta kommer bli jätte bra! 

Vi hörs, kram 

(null)
Längtar tills vi åker runt i denna skönheten.