Torsdag
Snart är det äntligen helg, längtar! 
Igår gjorde jag absolut ingenting, drog för alla persienner i vardagsrummet och så låg jag och Caspian i soffan nästan hela dagen. Jag lyckades sova när Caspian sov och så var Caspian i gymmet medan jag lagade lunch till mig. Inte mer spännande än så. 

Idag skall vi hem till pappa, så vi blir hämtade om en timma ungefär. Har inte sagt till pappa än varför jag vill hem till dem men det är för att städa, haha, vill städa, röja och sortera så det är vad jag tänkt göra idag. 
Caspian sitter och snarkar i babysittern just nu och jag har ätit frukost och börjat plocka i ordning det jag skall ta med mig. 
Vi låg och drog oss i sängen imorse, busade och gosade, Caspian var riktigt riktigt pratglad och låg och skrattade, är så kär i den killen alltså! 

Vi hörs kram 

(null)