Snöfall
Måndag och ännu en bra helg är slut, vi har bara tagit det lugnt hemma och jag kan inte ens komma ihåg sist vi bara var hemma en hel dag bara vi tre. Vanligtvis flänger vi runt en del på helgerna, hälsar på våra familjer m.m men i lördags blev det inte så. 
I lördags fick Caspian en pappa-dag, Emil skötte allt som hade med Caspian att göra förutom att mata och så fick jag ligga kvar i sängen i två timmar på morgonen och sedan under dagen kunde jag städa, sortera foton, bara ta det lugnt och på kvällen tog jag ett lååångt bad. Så skönt och välbehövligt, för oss båda två! 

Jag plockade fram Nikon i helgen och fotade min lilla modell, så söt och jag blev super nöjd. Skall visa några bilder här någon dag, kanske redan idag, beror på om jag får tid att sitta framför datan. 

Idag är planen att fortsätta städa, jag hann bara dammsuga och skura golvet i köket, hallen, badrummet och halva vardagsrummet så resten utav vardagsrummet vill jag gärna hinna göra idag. Vid 13 kommer Lotta hit, var ett tag sedan hon träffade Caspian nu, så idag tyckte vi att det var dags. 

Resten utav veckan ser lugn ut, imorgon kommer Malin hit på förmiddagen vilket skall bli jätte roligt! Men utöver det så vet jag inte alls vad som händer, hade tänkt gå till öppna förskolan imorgon men eftersom Malin är ledig imorgon träffar jag hellre henne och så får jag gå dit nästa vecka. 

Nu skall jag kolla klart på detta Pll avsnittet medan Caspian ammar och sedan se om jag kan få honom att somna så jag kan städa lite. 

Kram 

(null)

(null)
Två bilder från i lördags, mina fina killar!