Ny vecka
Äntligen ny vecka och jag hoppas att denna kommer vara bättre, hände massa roligt förra veckan men jag har känt mig så himla pms’ig och knappt känt igen mig själv vissa stunder. Dessutom är det en vecka sedan Emil slutade snusa så vi har retat upp varandra mer än vanligt och det är inte roligt alls, nu har vi pratat ut om allt och vänder blad. Vi båda förstår ju varandra så nu är det bara att försöka få denna veckan att kännas bättre. 

I lördags var vi hemma hos min familj under förmiddagen och avslutade dagen med middag hos Emils familj. 
Igår var Emil iväg och körde soft air gun och efter det hämtade vi ett skötbord som vi sedan släppte av hemma hos pappa. Skönt att ha skötbord och smått och gott hos morfar så vi slipper ta med så mycket när Caspian skall dit. 

Idag händer inte så mycket, jag har tänkt ta en promenad till mataffären och handla men utöver det blir det nog bara mys och bus här hemma. 

Vi hörs mer under dagen! Kram 

(null)
Caspian testar nya skötbordet, sötnos.