Natten efter sprutorna
God morgon, hoppas allt är bra med er! 
Här är det helt okej, Caspian var lite gnällig och mammig igår kväll men natten blev ändå bättre än vad jag var inställd på. 
Han somnade 20.30 och vaknade sedan 23, sedan igen 01, 03 och 05 och alla gånger ville han amma. Han hade feber där vid 23 men redan vid 01 hade den sjunkit och nu är den borta. Efter 05 när Emil åkte till jobbet vaknade han ca en gång i timman och ville amma, han har inte spytt något alls vilket han brukar göra om han får i sig för mycket mat. 

Vi kör en hemma dag idag, trots att det är 0-1 år på prisman idag, men känner att det kan vara skönt för bådas del att bara ta det lugnt idag. 
Jag har haft väldigt ont i magen under kvällarna och nätterna denna veckan men igår hade jag ännu ondare fast på eftermiddagen, vet inte alls varför. Magen blir helt uppblåst och krampar, strålar dessutom ner i låren. Mensvärk redan? 

Skulle behöva röja lite idag men vi får se vad Caspian godkänner, än så länge sitter han nöjd i sin babysitter och busar med sina leksaker så jag skall fixa lite frukost nu. 

Vi hörs, kram 

(null)

(null)
Hade beställt hem denna giraffen från wisch och igår kom den i brevlådan, har dragit mig från att beställa leksaker därifrån men ville ge denna en chans och glad att jag gjorde det för Caspian älskar den!