Fredag!
Caspian sover i sin gunga, jag har ätit frukost och nu har jag börjat kolla på en ny serie. Varit en bra natt så fått sova mycket men känner mig ändå helt mosig i huvudet, tänker försöka städa lite sedan men utöver det skall jag bara ta det lugnt och gosa och busa med Caspian. 

Hade en jätte bra dag igår med Lena, vi hade mycket att prata om så tiden bara flög iväg och när hon skulle gå till bussen tog jag en promenad med Caspian i vagnen för att vakna till lite. Tog en sväng in på Erikshjälpen och kom hem med två tröjor till mig, ett vinställ och en plastblomma att ha ute i trappuppgången. Hade kunnat köpa hur mycket som helst där men får hålla mig. 

Så skönt att det är fredag idag, vi har inga planer alls för helgen men ikväll blir det tacomys och sedan tänker jag ta ett bad med Caspian. 

Vi hörs mer under helgen, kram 

(null)
Caspian brukar ligga i sitt gym undertiden som jag fixar frukost och små röjer i köket, imorse låg han och pratade med sig själv och boxade på det som hänger.

(null)
Så fina!