Fix inför dopet
Det är snart en månad kvar till Caspians dop och jag längtar så mycket, vi kommer bli mycket folk och jag ser verkligen fram emot att ge Caspian en fin dopdag! 
Så idag har vi varit iväg och handlat lite inför dopet, kläder som jag och Emil skall ha på oss samt lite dekorationer. Passade på att köpa med oss en tårta för att smaka om den var något vi ville beställa till dopet och så åkte vi hem till pappa och mina syskon där även Caspian var undertiden vi handlade. 

Imorgon fyller Caspians farfar år så vi skall dit på eftermiddagen för middag, men först skall Emil skjuta och jag myser hemma hos pappa undertiden. Känns så skönt att vi hunnit planera dopet lite mer samt att vi hunnit umgås med båda våra familjer denna helgen, längtar dock redan till nästa helg men det kan jag skriva om mer nu under veckan. Veckan skall dessutom också bli väldigt bra, på måndag blir Caspian tre månader, tiden flyger iväg. 

Nu skall jag förtsätta gosa med min lille som varit lite ledsen och mammig nu på kvällen. 
Kram 

(null)
Mitt stora hjärta. 

(null)
Mitt lilla hjärta som sover i sin mosters famn medan hans föräldrar fick lite tid bara dem två. 
(null)
Dem ögonen smälter mitt hjärta!