Onsdag
Hej på er, hoppas att ni haft en fin dag! 

Vi har verkligen bara tagit det lugnt hemma, när Caspian ätit sin lunch gick jag och la mig i sängen och sov i nästan två timmar, Caspian somnade samtidigt som mig men sov i tre timmar. Det tar på krafterna att fira jul. 
Medan vi sov röjde Emil lite, slängde sopor och satt vid datan. 

Under förmiddagen fixade vi inför förksolestarten, namnade alla hans kläder, några gosedjur och några filtar. Vi köpte både klisterlappar och lappar man stryker fast så medan jag strök så klistrade Emil på dem andra. Blev bra och nu har han en stor låda i byrån full med namnade kläder som kan användas på förskolan, sedan blev det en liten låda med lite finkläder som endast skall användas hemma på kalas och liknande. 
Spännande att fixa och dona inför denna nya tiden som snart börjar, tänk att han skall börja förskolan om exakt två veckor idag?! 

När Caspian vaknade klockan 16 gosade vi i sängen en stund innan vi packade ihop oss och åkte hem till Emils föräldrar helt spontant och åt lutfisk med dem. Roligt för Caspian att umgås lite med bara farmor och farfar utan kusiner och fastrar. Caspian var lika galen som han var i måndags men frammåt kvällen såg jag på honom att han blev lite hängig. Mycket riktigt, när vi kom hem hade han hög feber och ligger nu och sover i sin säng. 

Imorgon var tanken att jag och Caspian skulle ta bussen in till Göteborg för att åka till mitt jobb, har lite papper att skriva på och fixa med. Men får se när Caspian vaknar imorgon, har han feber får vi försöka hitta en annan dag som fungerar. 
Emil jobbar imorgon men är ledig på fredag för då fyller jag år. 

Nu är det dags att gå och lägga sig, kram och så hörs vi. 

(null)

(null)