Vilken magisk helg!
Hallå på er, hoppas eran helg varit lika perfekt som min! 

Jag började lördagen med att vara stressad, hade en hel del att göra så Emil tog hand om Caspian medan jag packade, duschade, sminkade mig, dammsög, packade Caspians grejer och sedan packade vi bilen och åkte hem till pappa. Pappa och Lotta passade nämligen Caspian så vi lämnade av honom där, pussade hej då och sedan började vi våran resa mot hemlig destination. 
Eller jag visste ju vart vi skulle så jag var kartläsaren vilket inte var särskilt svårt, haha bara följa motorvägen. Vi stannade till vid Torps shoppingcenter och åt lite lunch på Max  och sedan åkte vi till våran stuga där vi skulle sova lördag till söndag. 

Det var så himla fint och Emil blev glatt överraskad, jag hade bokat en stuga på Lökholmens camping och vi hade finaste utsikten. Kan varmt rekommendera er att åka dit och vi kommer absolut åka tillbaka! 

När vi lämnat av våran packning, sett oss omkring och tagit närmare 200 kort åkte vi över till Norge, hur sjukt, nu har jag varit i Norge, Woho! Det var jätte fint och i Gamlebyen var det så vackert, vi promenerade runt, höll hand, pussades och tog ännu mer kort. Åk dit! 

Vi lämnade Gamlebyen runt 18 tiden och då åkte vi till Strömstad för att leta upp någon restaurang. Vi promenerade runt längst hamnen, tog åter igen massa kort, hade beslutsångest vart vi skulle äta men till slut satte vi oss på en båt. 
Emil beställde in en skål med fisksoppa och jag beställde en räksmörgås, anledningen till varför vi gick till den restaurangen var för att jag ville ha deras bakpotatis med röra och räkor men den tog slut precis innan jag skulle beställa så en dam bredvid satt och åt på den sista, så surt men räksmörgåsen var också god. 

Vi kom till stugan vid 21.30 och då la vi oss i sängen och kollade på film, Emil var väldigt hostig så vi somnade inte fören närmare 01 och så gick vi upp och åt frukost vid 09. 
Påvägen hem stannade vi till vid ett shoppingcenter för att köpa lite födelsedagspresenter och så åt vi BK i bilen. 

Var så roligt att komma hem och se Caspian, saknade honom och ser så fram emot att åka tillbaka dit men att ha med honom. Vi avslutade våran helg med att ta lite bilder, dem ni såg i Caspians nio månaders inlägg. Kan inte fatta att han är nio månader, snart är det dags för hans första kalas och jag har redan börjat planera. 

Kram

Kommer flera inlägg med bilder från helgen inom de närmsta dagarna men här är två som jag tog med mobilen. 

(null)

(null)