Sjuk
Började känna mig lite hängig och konstig i kroppen igår och imorse när jag vaknade när Emil skulle gå upp sa jag till honom att jag trodde att jag hade feber för att jag mådde riktigt dåligt. 

Jag har lite feber men det värsta är att jag hat så ont i precis hela kroppen, Caspian är lite hostig så jag tror faktiskt att det är han som smittat mig. Håller tummarna att vi inte blir värre för imorgon fyller Emil år och vi skall till sjukhuset med Caspian. 

Malin och Ida kommer hit en stund sedan, skall bli väldigt skönt för då händer det något för Caspian. Han är jätte gullig och lugn nu för att han märker att jag mår dåligt men han blir alltid lite gnällig fram mot kvällen om inget hänt under dagen. 

Vi hörs kram 

(null)

(null)
Igår tog vi en promenad till lekplatsen, alltså han är ju för söt!