Innan det är dags att blunda
Hej på er, hoppas ni har det bra. 

Här hemma är det fullt upp med roligheter och därför hinner jag inte riktigt med bloggen. Tänker på det hela tiden men har svårt att ta tiden till bloggen när det finns annat som jag kanske borde göra istället. 

I alla fall, igår gjorde jag och Emil något jätte roligt, det är nämligen så att en utav dem mammorna jag träffade på den träffen i Kungälv har börjat sälja Forever Livings produkter och jag har blivit lite sugen på det. Har varit inne på att testa flera sådana försäljnings grejer men aldrig riktigt kännt att det känts hundra bra. Så igår var jag och Emil på info träff hos henne, jag tog bussen till Emils jobb och så åt vi mat innan vi åkte till henne. 
Caspian var hemma med Ida som var jätte snäll och passade honom! 
Så nu är det bestämt att jag skall börja sälja Forever living  produkter. Vi fick testa massa produkter igår och det känns väldigt bra. Min kusin hade alltid deras tandkräm och handtvål när vi var yngre och jag älskar dem två produkterna (!!), såg alltid fram emot att tvätta ansiktet med den tvålen för den var så himla bra på min hud. 
Är det något ni skulle vilja köpa är det bara att hojta till, skall se till att skriva mer om allt detta så fort det lugnar ner sig lite med all party planering. 

För nu är det nära, på lördag smäller det. Woho. Jag är så taggad och Emil sötisen är så nervös, haha. Han vet ju om datumet och att det blir fest men inte så mycket mer än så, skall bli så roligt att få skämma bort honom och att han får en kväll där allt är för hans skull. 

Ida sov här till idag eftersom vi kom hem sent igår och idag har jag kunnat fixa lite inför lördagen när hon underhöll Caspian. Vi tog också en promenad till poolen och badade och medan Caspian sov i en och en halv timma låg vi och solade. Härligt! 
Imorgon skall jag börja förbereda lite mat inför festen, planera mer inför lördagen och bara få gjort så mycket som möjligt så jag slipper stressa när det väl är dags. 

Vi hörs när vi höra, kram 

Glöm inte titta in min instagram Emmaismeeaa för där lägger jag upp nästan varje dag och delar med mig utav lite små bilder/filmer från min och Caspians vardag. 

(null)

(null)

(null)
Tre bilder från idag, alltså finns det något sötare än en bebis fötter? Ja kanske deras öron, näsa, händer, läppar, magen, låren.... hehe.