Helt underbart
God morgon! 

Jag vaknade på ett jätte konstigt sätt imorse, Emil hade åkt till jobbet och jag hade hunnit somna om men så vaknar jag av att någon ringer på dörren. Tar ett tag innan jag inser vad det är för ljud som låter men tillslut så förstår jag och tar mig upp från sängen för att se vem som står utanför, kommer försent och hör bara hur någon tar hissen ner. Någon stod alltså och ringde på våran dörr klockan 06 imorse?! Vem!? 
Caspian gnällde till men somnade om till 07.30 så jag somnade nog också en liten stund. 

Men hallå, visst är det helt underbart väder idag? Så skönt och jag tror inte det har slutat regna sedan vi gick upp vid halv åtta, detta behövdes verkligen. Enda nackdelen, trots att det är mysigt, är att det blir väldigt mörkt i lägenheten, har tänt lite ljusslingor och små lampor. 

Har inte så mycket planerat idag, är fortfarande helt slut sedan festen i helgen, skall föresten skriva ett eget inlägg om den senare, och detta vädret är ju perfekt för att bara hänga inne och mysa. 
Både jag och Caspian rockar mjukiskläder idag och han är så söt! 

Vi hörs mer under dagen. Kram 

(null)
Gårdagens sötis.