Första augusti
Godmorgon, jag är så sjukt trött och har varit det i tre dagar nu, har så svårt att hålla mina ögon öppna. Caspian vaknade vid 06 så när det är dags för hans första vila tänkte jag också krypa ner i sängen igen, kommer aldrig orka med denna dagen annars, inte för att jag har något planerat men ändå. 

I måndags kom mormor och hämtade mig och Caspian vid 11 och så åkte vi hem till Lena och Mikael utanför Jönköping, Caspian sov hela vägen dit och vaknade väl högst fem minuter innan vi var framme. 
Vi har ätit massa gott, Caspian har badat, vi har pratat, busat med Caspian och svettats något enormt i värmen. Igår åt vi lunch där och sedan packade vi in oss i bilen för att åka hem, Caspian sov hela vägen hem också och jag sov till och från. 

Väl hemma slappade vi tills Emil kom hem, då röjde jag här hemma och sedan åt vi mvdoanls framför en film. 

Idag har jag som sagt inga planer, måste planera och fixa inför Emils födelsedag. 

Kram 

(null)
Glad kille som plaskat i poolen. 

(null)
Sitter och har det gott i skuggan efter en tupplur på nästan två timmar.

(null)
Caspian fick låna en säng utav mormors granne och kolla så fint dem hade målat på, jag älskar ju nalle puh! 

(null)
Fyra generationer i en bild, egentligen borde vi åka upp till Stockholm och ta ett kort på oss alla fem generationer. 

(null)
Min älskade fina kille, han är så go just nu och vinkar till alla, vill kramas och mysa.