Borde göra
Hej på er, Caspian sover sin förmiddagsvila och jag borde passa på att röja och förbereda våran lunch men samtidigt så vill jag bara vila i soffan. Bäst jag sätter fart nu så jag hinner få något gjort innan han vaknar och vill bli buren, för så är det, när han vaknar vill han bli buren och vara nära ett bra tag innan det funkar att sätta ner honom på golvet, väldigt mysigt med tanke på att det är fart i den där killen hela tiden annars och då har man inte tid med att gosa med sin mamma. 

Gårdagen bestod utav handling, gungning och slapp framför serie. Emil somnade på soffan nästan direkt när han kom hem så jag nattade Caspian och tog tvn inne i sovrummet för att inte störa Emil, både jag och Caspian har varit lite förkylda och nu är det Emils tur. 

Idag skall jag möta upp en kompis och så skall vi ta en promenad, härligt att komma ut och röra på sig lite samtidigt som man kan prata med en kompis. 

Hoppas ni får en fin dag. Kram 

(null)
Igår gick vi och gungade och äntligen har dem fixat en gunga som Caspian kan använda 😁