Perfektion
Alltså åååh vilken fin helg jag haft, så full med kärlek och fina människor! 
Tänker sitta och skriva ihop ett eget inlägg om dopet, alla förberedelser och planering, kan vara roligt för någon som själv planerar dop att läsa men även för mig att spara och se tillbaka på. Men jag kan ju berätta redan nu att jag är så galet nöjd, grät glädje tårar vid flera tillfällen men skrattade och log ännu mer, höjdpunkterna var att finaste Ellis kom från England för att vara med (!), att prästen var allt jag kunnat önska och lite till och att Ida och Alex sjöng så fint! 

Caspian har blivit så bortskämd med så himla fina saker och jag och Emil har blivit minst lika bortskämda med all hjälp vi fick. 

Efter dopet grillade vi hemma hos pappa, ett perfekt avslut på Caspians dag. 
Och igår fick jag och Emil i ordning jätte mycket här hemma och så kom pappa, Alex, Ida och Lenis hit och fikade och åt tacos. 

Idag sov jag fram till nästan 10 vilket verkligen behövdes, jag tänker pyssla och dona här hemma men mest tänker jag ta det lugnt och mysa med min ängel till bebis. 
Kram och så hörs vi! 

(null)
Myser i fina moster Elins knä! 

(null)
Emil tog en tupplur i soffan efter dopet hemma hos pappa. 

(null)
(null)
Caspian fick keps, väst och skor utav sina farbröder. Min cooling! 

(null)Caspian fick mosad broccoli, potatis och sås. Haha så söt. 

(null)
Vi satt ute länge och grillade, fikade och pratade, med en så fin himmel som avslut. 


(null)
Caspians hörna börjar ta form här hemma, blir super!